PIAGAM PELANGGAN

Bahawa kami warga SKBL berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan kami seperti berikut :-

Murid :

  • Memastikan semua murid menerima P&P mengikut masa yang diperuntukkan.
  • Memastikan semua murid mendapat layanan yang adil.
  • Memastikan semua murid yang layak mendapat pinjaman buku teks untuk tahun berikutnya menerima buku teks pada hujung tahun semasa, sebelum sesi persekolahan berakhir.

Staf:

  • Setiap staf sekolah menerima latihan dalaman dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya dua kali setahun.
  • Sebarang masalah/kesulitan yang dihadapi oleh setiap staf akan diambil tindakan segera, tidak lebih dari 3 hari.

Waris:

  • Setiap waris murid yang berurusan dengan sekolah akan dilayan secara adil dan mesra.
  • Setiap aduan akan disiasat dan maklum balas akan diberi tidak lebih dari 3 hari bekerja.
  • Setiap cadangan/usul yang baik dan munasabah akan dipertimbangkan oleh pihak sekolah.

Kementerian Pelajaran:

  • Memastikan setiap arahan dan permohonan pihak Kementerian Pelajaran diambil tindakan selewat-lewatnya sehari selepas surat/arahan diterima. Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberi sila berjumpa dengan Guru Besar atau hubungi talian.